thalierKost pemasangan penyimpanan sejukRamalan perkembangan
masa pelepasan:2024-08-31 08:20:36

Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.thalier,Penapis, yang bukan sahaja penyukar untuk pendinginan dan sejuk, tetapi juga peranti yang sangat penting. Tugasnya adalah pendinginan. Ia terutama digunakan untuk pendinginan dan penyorban panas dalam penyimpanan sejuk. Selama operasi jangka panjang, penapis penapis juga akan ditutup dengan tanah, yang sebahagian besar ditempatkan oleh beberapa kering matahari produk, ditambah debu dan benda lain, tetapi mencapai tebal tertentu akan mempengaruhi pendinginan, yang menyebabkan pendinginan yang tidak baik. Biasanya, ia perlu dibersihkan dengan ejen pembersihan khas untuk penapis penapis.Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya menghalang panas. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, ujian ketat, jaminan kualiti. Aktiviti keutamaan sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi. Ia mempunyai kesan pengisihan panas yang baik. Kemudian, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan, dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu, perlu berhati-hati untuk memilih perlit ekstensif sebagai penyimpanan sejuk.Trujillo,Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.


thalierKost pemasangan penyimpanan sejukRamalan perkembangan



Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.Rancangan pembinaan dan data lain yang berkaitan dengan projek pembinaan penyimpanan sejuk.Faktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu, ia akan menyebabkan pertumbuhan, pembinaan dan upacara kering.Kualiti yang baik,Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang,thalierHarga kedai penjagaan buah, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama,thalierPenyimpanan sejuk buah, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, di hadapan situasi yang mungkin di atas, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun,thalierPemasangan beku buah, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.


thalierKost pemasangan penyimpanan sejukRamalan perkembangan



Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Mari kita lihat.,Pemasangan papan penyimpanan sejuk adalah pautan bagi projek pemasangan penyimpanan sejuk. Pemasangan penyimpanan sejuk harga tinggi untuk berbagai spesifikasi, penyimpanan sejuk buah pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk perubatan. Penjual sampah, industri, perusahaan dan jabatan kuasa diterima untuk melawat dan bernegosiasi! Tubuh penyimpanan sejuk dan plat penyimpanan termasuk: lantai, plat menegak dan plat langit. Pemasangan plat penyimpanan dalam arah dan tindakan pencegahan berbeza adalah seperti ini: masukkan lokasi pembinaan, sahkan keadaan pembinaan mengikut lukisan pembinaan, tentukan kedudukan pemasangan peralatan, dan kemudian rujuk kepada spesifikasi berikut.Tetapkan parameter dan valv pembukaan dalam komputer mengikut beku dan penggunaan gudang penyimpanan segar. - pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan, dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.thalierSuhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.Penyimpanan sejuk milik jenis peralatan pendinginan. Berbanding dengan peti sejuk, kawasan pendinginannya besar, tetapi mereka mempunyai prinsip pendinginan yang sama. Jadi bagaimana untuk menyimpan penyimpanan sejuk setiap hari. Hari ini saya akan memperkenalkan bagaimana untuk melakukan kerja yang baik dalam pengurusan dan penyimpanan sehari-hari selepas pemasangan penyimpanan sejuk.Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.

senarai komen
  • Baja kompaun

    Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat

  • Syarikat Jualan Keluli Tahan Karat Jingcanghong

    Ha ha. thalierKost pemasangan penyimpanan sejuk Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

  • Topworld

    Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

  • Fuyinxin Network Technology Co., Ltd.

    Bolehkah anda memberi saya thalierKost pemasangan penyimpanan sejuk spesifikasi terperinci?

©2009-2024Mikroblog Logam  Peta Laman